نیمه گمشده

متن عاشقانه جدید نیمه گمشده,نیمه گمشده

 

نیمه گمشده ی من بیا . . .


بیاکه دلم هوای ان حصار دستانت راکرده . .


هوای آغوش پر مهرت را که درهمه حال از من دریغش نمیکردی


دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده


برای یواشکی حرف زدن ها تا صبح


برای یواشکی گفتن دوستت دارم ها


برای اشک شوقی که یواشکی ازگوشه چشمانمان جاری میشد


نمیدانی مگر . . . ؟!



نظرات شما عزیزان:

طاهره
ساعت20:29---17 دی 1393
وبت خیلی عالیههههههههههههههه
:


mohammad javad
ساعت14:02---20 فروردين 1393
لایک..سلام عزیز وبلاگت خوبه اگه تونستی به منم سر بزن خوشحال میشم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 فروردين 1393 | 14:58 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.